» مطالب » تکنولوژی » موبایل » واکاوی دلایل بن‌بست نقل و انتقالاتی استقلال
موبایل - ویدئو

واکاوی دلایل بن‌بست نقل و انتقالاتی استقلال

مرداد 15, 1401 00:31 6073

هیچ باشگاهی حاضر نیست به سادگی در مسیر مد نظر استقلال برای جابه‌جایی بازیکن قرار بگیرد؛ مگر اینکه آبی‌ها خزانه‌ای پر از پول در اختیار داشته باشند.

واکاوی دلایل بن‌بست نقل و انتقالاتی استقلال

به گزارش “ورزش سه”، مصاحبه‌ای که روز گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال انجام داد و در آن به علی خطیر و همکارانش حمله کرد، بازتاب‌های مختلفی در فضای رسانه‌ای و هواداری داشته است. نکونام در این گفت و گو از برآورده نشدن خواسته‌هایش در نقل و انتقالات گلایه و مشخصا اعلام کرد از این هیچ بازیکنی با وجود اعلام لیست بازیکنان به مدیریت به جمع نفرات تیمش اضافه نشده، عصبانی و ناراحت است.

اگرچه سرمربی استقلال برخی مسائل جانبی را درباره نفرات مد نظرش و جذب نشدن آنها توسط مدیریت استقلال بر زبان آورد، اما موضوع اصلی‌ای که علی خطیر و همکارانش را در جذب نفرات مورد نظر نکونام ناکام گذاشته، درخواست های نجومی و عجیب باشگاه‌هایی است که این بازیکنان را در اختیار دارند.

بررسی شرایط و کسب اطلاع از مدیران باشگاه نشان می‌دهد مهدی تیکدری(مدافع راست گل‌گهر)، فرشید اسماعیلی(هافبک نساجی)، فرشید باقری (هافبک مس رفسنجان) و محمد حسین اسلامی(وینگر ذوب‌آهن) چهار بازیکنی هستند که در روزهای گذشته نکونام خواهان جذب آنها بود اما هنوز توافقی در این خصوص حاصل نشده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 3.50
Avatar

آرین فلاح

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت